Nepřevzatá zásilka ... ! Ztráta času a peněz.
Přidáno 10.9.2023 8:00.00 Počet zobrazení 209
Není nic jednoduššího než nakupovat na e-shopu. Můžete na něm strávit minuty nebo dokonce hodiny. Nikdo vás nebude soudit podle toho, kolik utratíte, a nikdo se na vás nebude dívat, když si budete zkoušet oblečení v kabince, ani si podupávat nohou, že jste ji dlouho blokovali.
Je to nádherný pocit, jen tak listovat a v klidu nahlas hodnotit, co se vám líbí a co ne - a to nejen co se týče oblečení, ale i modelky, která zboží předvádí. Buďme upřímní - DĚLÁME TO.
Každý e-shop má radost, že obdrží objednávku, ať už je velká, nebo malá. Každá je stejně důležitá, každá je zabalená s láskou a s úsměvem na tváři. Někdy se k větším objednávkám přibalí malý dárek jako pozornost, který zase udělá radost vám a všechny potěší.
U nás najdete také zboží, které je vyrobeno přímo pro vás. Nevěděli jste o tom ? Každý model značky Versabe je 100% slovenským výrobkem. Každý výrobek této značky je ručně vyráběn milými tetami, které celý den s láskou stříhají konkrétní modely a pak je šijí do hotového designu, který jste si vybrali na našich stránkách.
Je to pěkná práce, když víte, že balíte pro někoho něco, co ho zajímá, a těšíte se, že u vás nakoupil, a pak přijde to nechtěné a nečekané, často je to velké zklamání a smutná zpráva.
ZÁSILKA NEBYLA PŘEVZATÁ!
Každý den od vás dostáváme zpět balíčky, které jste si u nás objednali a které jsme pečlivě zabalili, označili a odeslali k vám.
Nedokážeme přesně určit, proč se tato věc stává a proč to lidé dělají. Samozřejmě dokážeme pochopit, pokud si převezmete zboží a nelíbí se vám jeho zpracování, materiál, látka nebo vám prostě nesedí. Koneckonců se to stává - ne vždy se trefíme do toho, co jsme si podle fotografie představovali, že by to mělo být, ale objednat a nepřevzat?
Zastavme se na chvíli a zamysleme se nad tím, jak tento svět funguje. Ze všech stran slyšíme o tom, jak je třeba šetřit materiály, nevytvářet zbytečný odpad, a jak se snažit žít "zeleně".
Představili jste si někdy, kolik je v e-shopu nevyzvednutých zásilek a co všechno to obnáší?
Já vám to řeknu:
1. Člověk, který musí celou tuto objednávku zpracovat a odeslat.
2. Faktura (papírová), na kterou ji musíme vytisknout, abychom podle ní zboží zabalili a doručili jako doklad o nákupu.
3. Obal na zboží, který může být při přepravě poškozen a je třeba jej nahradit novým obalem.
4. Obálka, která je vyrobena tak, aby ji nebylo možné po zalepení otevřít (bezpečnost při přepravě), a která se nakonec roztrhne a vyhodí, protože zásilka, která má být vrácena, musí být zpracována
5. Osoba, která musí zásilku rozbalit, znovu nahrát do e-shopu a odložit.
Po těchto pěti bodech, kterými zásilka prochází ... nakonec ... NIC Z TOHO.
Přemýšleli jste o tom? Dokážete si představit, že byste šli nakoupit potraviny, položili košík u pokladny, rozmysleli si to a nechali ho tam prodavačce? Nezbylo by mu nic jiného, než ho jít znovu vyložit. K čemu by to bylo dobré? Nikomu jste nepomohli, pro sebe jste si stejně nic nekoupili a někomu jste jen znásobili starosti a práci.
Nezapomeňte ale na jednu důležitou věc a to, že obchodní podmínky, které potvrzujete při každém nákupu ve většině případů obsahují poplatek za nepřevzetí zásilky, který stojí e-shop náklady a tím můžete způsobit škodu nejen e-shopu, ale i sobě.
Nakupujme zodpovědně a s rozumem.
Nový komentář